Fazla Sevinmesen iyi olur

çünkü 2 kere ödeme yapılmaz ayrıca ödemeniz bekletiliyor yazısının sebebi ibandan dolayı hesabını onaylatmazsan bu ay sonu ödeme alamazsın . Ödeme geçmişine bakarsan ödeme işlemde ibaresini görürsün p.tesi günü ise ödeme yapıldı yazısı çıkacaktır .
bu ay ben ıban bılgılerımı gırmemıstım adsensehesabıma ayın 1 ınde gırdım ıban bılgılerını onay ıcın beklıyor dedı fakat odemelerım bekletılıyomus hesap no ıcın neyse gırdık bılgılerı ertesı gun odemeyı yaptı google fakat hala odemem bekletılıomus odeme yapıltı ıbaresı yok ama hesabımda para mevcut

sımdı hesabımı onaylıyınca bı dahamı odicekler hesap ıncelemelerınde para odenmemıs gozukuo