ayni hesap hocam şahsen onuda denedim. 10 dakikada yapabilecegim iş 1 saatte bitmedi. direk kod yazmak için uygun bir ortam degil. Sadece uzaktan baglanip ayar yapma gibi işlemlerde uygun olduğunu düşünüyorum(tabi bunlar benim şahsi kanaatim)
Teamweaverı kendime yardım için ve başkalarına yardım adına bir çok kez kullandım. kendi bilgisisayarınızda ne yapıyorsanız aynı şeyi bir pencere içerisinde yapıyorsunuz kısa vadede gayet uygun bir çözüm.. Pek tabiki sayfalarca kod yazmak için mantıklı bir yöntem değil ancak düzenlemer için faydalı ve kullanılabilir bir çözüm aracı.