Alıntı
1.cisi ben para vererek zaten aldım o cd kullanımı benim.Herhangi bir sorun Çıkmaz siz sizin olan bir malı satmak isterseniz etik bir davranış olmuyormu?Hocam ben sadece başka kardeşlerimde öğrensin diye dedim Eğer arkadaşlar yaptığım yanlış isem Haksızsam pm atın konuyu silicem.
haksızsın arkadaşım hakikat oruçoğlu ile bizzat görüştüm yapılan hareketin yanlış olduğunu söyledi.

iyi bizde cd yi alalım parasını verelim mal nasıl olsa bizim oldu sonra çoğaltıp satalım !!!

Not : Türkekip eğitim CD sine ihtiyacı olup imkanı olmayanlar için 10 lira daha ucuza vericem cd ler tamamen hakikat hocadan alınıp gönderilecektir. şüphesi olan kendisi ile irtibata geçebilir ama gidip ondan bundan başkasının hazırlamış olduğu emeği 3 liraya satın alıp ahiret zamanında kendinize hesap sordurmayın