Arcardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botu ben Şipariş Etmiştim Hele Şükür Bitmiş Sanırım Hayırlı Olusn.
Botu Benim Mail Adresine Gönderin Hesap No Bilgilerini Verin Anlaştıgımız Gibi Ödemenizi Geçeyim
Hesap bilgilerini pm attım. Ödemeyi geçtikten sonra dönüş yaparsanız sevinirim.

AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende alıcam fakat + 1 domain lisans ücreti biraz aşağıya çekilse daha iyi olur yada botun fiyatını biraz artırıp + 1 lisans fiyatı aşağı çekilirse.
Aynı anda 1 den fazla sipariş vericekseniz indirim yapabilirim. Ancak tek tek alımlarda fiyat sabittir malesef. Güncellemeleride olacak çünkü ücretsiz.

aksakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hemen hesap numaranızı alayım lütfen.teşekkürler.
bir de alt mesajları yorum olarak eklerse veya alt mesajlardaki konuları çekerse etiketli olarak müthiş olur.o zaman 2 kat fiyatını verebilirim.
Hesap bilgilerini pm attım hocam. Ödemeyi geçtikten sonra dönüş yaparsanız sevinirim.

LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo site bozulmuş?
Demo çalışıyor.

uzmantakim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi iş çıkarmıssınız bot cok guzel işlecide o kadar guzeldir umarım. Hayırlı satışlar.Bot Çalışmıyor Sanırım Şuan. Yada Ben Konu Eklemeyi Başaramadım !
Bot çalışıyor %90 oranla tüm forumlara uyum sağlar belki %10 luk kesimden bir foruma denk gelmiş olabilirsiniz veya yanlış birşey yapmış olabilirsiniz. Msn adresinizi ekledim.