Konu
0TL den açılış - bedavaya gidiyor
03-12-2009, 19:55:45
#8
Avagado
komposto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 tl.
2TL oluyor
2 TL ile tanesi 10 kuruştan 20 adet sakız alabilirim
oley