TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<k.dışı> 2 haftalık siteyi dmoz'a nasıl kayıt ettirdiniz ? </k.dış>
yüksek yerde tanıdıklarım var

Şaka bir yana R10 sayesinden dmozdan haberim oldu. sadece bu eklettirdiğim site için başvurdum. Arada beğendiğim site olursa benim olmasa bile başvuru formunu dolduruyorum. Ama kayıtlı mı onlar veya benim sayemde kayıt oluyorlar mı bilmiyorum. Yani özel bir şey yapmadım kayıt ettirmek için vs. Zaten formu doldurduğumda hata vermişti sanırım cgi hatası idi. 2-3 defa daha denedim olmayınca vazgeçtim. Sanırım form gitmiş ama siteme gelen kaynağı görünce eklendiğini anladım.