ne kadar bütçe ayırdınız söylerseniz yardımcı olmaya çalışırım...
Hocam 30 u aşmayacak şekilde olursa iyi olur.
bakayım çarşıya ucuz birşey varsa resmini çeker yollarım sana uyarsa alırız
Sağol hocam. 3 Hilâl Şeklinde de olabilir.
30 tl civarı diye hatırlıyorum bende bakmıştım.
Galiba öyle.
ottoman müsaadenle bende isteyim arkadaşlardan. Sıkıntı olursa mesajımı düzenlerim.
Yok est. ne sıkıntısı
Gümüş ve sadece kurt başı olan yüzük varsa bende talip olurum ( hilal yada 3 hilal olmayacak.)
Hocam bu çok kaba duruyor ve ülkücülük ile alakası yok gibi

Bulabilirseniz sevinirim.