Konu
Forum Acmak Istiyorum
03-12-2009, 02:31:31
#19
RedFoX
niye öye diyorsunuz arkadaşlar neti yaşatan forumlardır diye düşünüyorum ben forumlar olmasa tartışacak site olmaz paylaşım olmaz eğer arkadaş grubun varsa kur bi forum