İnsanlar şiddete ne kadar meraklı ! Oturduğum mevkide bu ve buna benzer herşeyi bulabilirsin ama bunu almandaki amacı merak ettim.Kendini savunmak için mi ? yoksa bulunsun diye mi ? sen kendini arattırmazsan kimse seni durduk yere bulmaya çalışmaz zaten.Kendini bilmezin biri gelirde çatarsa evet , haklısın , kusura bakma vb. şeyler söyleyip geçersin.Eğer çevren seni böyle birşeyi kullanmayı gerektiriyorsa emin ol bu yetmez ve bundan herşekilde zararlı sen çıkarsın.