Kelebek taşısan daha kafidir.Muşta kullanıpta ceza alan görmedim.
İsterseniz akrtalda bir silahçı var ordan sizin için alır ptt ile yollarım.
Bende bir sustalı alacağım sizin işinizde görülür.