Konu
Dakika başı 49 tl kampanyası 49 tl kazandım.
02-12-2009, 18:44:21
#1
Mesene
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaslar fritolayın dakika başı 49tl kampanyasına katıldım ve kazandım.şimdi mesajı gönderdim daha önce kazanan arkadaşlar bakabilir mi adresimi şu şekilde gönderdim" AD SOYAD XXX MAHALLESI XXX SOKAK NO:XX DAIRE:XX XKENT MERKEZ " ŞEKLİNDE başarıyla alındı diye sms geldi.48 saat içinde doğru olarak gönderilmesi gerekiyormuş.ben bunu gönderdimde acaba olmuşmudur.ayrıca bu 49 tl ile tek seferde bitirmek zorundamıyım.yoksa bigun 5 bigun 6 bigun 30 gibimi harcamalıyım.tesekkurler.insallah kartım tez zamanda gelir