ya az once verdim kodda olmamıs yalnıs bakmısım ben siyahlık gittide ortalama nasıl olcak halen uğraşıyorumda bi css editleyim bana koyarmısın ortalanmıs bi şekilde olsun player bide şunu dim dailymotion nu kendi playerında oynatman imkansız nie dicen Proxy ile video linkleri değişiyormu ne bende çözemedim uğraşma bnce olmuyor gibi bnde bi ara kafayı takmıstım ama yapamamıstım neyse artk bu v2 yi versen artk ya:P yada bu css bi çözüm bulsan??