Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı arkadaşlarda işsiz insan yok çalışmak istemeyen insan vardır demiş.Ben bu olaya farklı bir açıdan bakmak istiyorum.Mesela siz 20-30 yıldır aynı işyerinde çalışıyorsunuz.Artık yaşlanmışsınız neyse ekonomik kriz çıkıyor.Çalıştığınız iş yeri işçi çıkartmaya başlıyor ve bir bakıyorsunuz sizde işsizler grubuna katılmışsınız.Evet önemli olan yani anlatmak istediğim burdan sonra başlıyor.Bu adam diyelim 45 yaşında.Peki bu adam bu yaştan sonra ne yapacak? Gidip çaycılık mı yapacak? Tuvalet mi temizleceke simit mi satacak? Ha belki yaşı genç olan kişiler belki çaycılık yaparak-pazarda meyve-sebze satarak geçimini sağlayabilir ama bu adam ne yapacak? Olaya yaş açısından da bakmamız lazım.Nice 20-30 senedir kendi işyerini çalıştıran patronlar işsiz kaldı ellerinde ne varsa işyerlerinin makinelerini bile satan ve bu şekilde borcunu kapatmaya çalışan kişiler var.
Benim pederin durum böyle işte yaş ilerledi, fabrikada 50 kişi çalışıyordu kaldı 7-8 kişi. Dericilik sektörü zaten ölü, aylardır evde. Sıkılıyor, sıkıldıkça bize sarıyor. Birbirimize girdik giriyoruz, her dakika evde stres, gerginlik var. İsrail - filistin gibi her dakika diken üstündeyiz evde.