Türkiyede iş var ama herkes okuduğu alanda iş yapmak istiyor ki bu en doğal hakları madem o alanda istihdam yok o bölümler kapatılmalı ve istihdam hangi mesleklerde varsa o mesleklerle ilgili bölümler açılmalı..