Konu
Bizim insanımızda iş yok!!!
01-12-2009, 18:55:27
#21
harslan
Türkiyede iş var ama herkes okuduğu alanda iş yapmak istiyor ki bu en doğal hakları madem o alanda istihdam yok o bölümler kapatılmalı ve istihdam hangi mesleklerde varsa o mesleklerle ilgili bölümler açılmalı..