özürdilerim çalıştırdıktan sonra buraya yazmayı unuttum arkadaşlar çağırınca çıkmak durumunda kaldım. evet çalışıyor sorunsuz olarak teşekkürler ilginden ötürü...
kardeş / abi scripti bana kurabilirmisin rica etsem... senin yaptığğın düzenleme scripti