asrxus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özürdilerim çalıştırdıktan sonra buraya yazmayı unuttum arkadaşlar çağırınca çıkmak durumunda kaldım. evet çalışıyor sorunsuz olarak teşekkürler ilginden ötürü...

kardeş / abi scripti bana kurabilirmisin rica etsem... senin yaptığğın düzenleme scripti