şu an ki haliyle godaddy'nin domain izleme sisteminden farkı yok, onu kullanıyorum zaten bir de buna para vermem ama düşen domaini program sayesinde register ettirebilirsen ben de satın alırım programı. o özelliği entegre edince bana pm at.