İşsizlik yok iş beğenmemezlik var. Herkes doktor olacak, öğretmen olacak diye birşey yok toplumun her alanda işçiye ihtiyacı var, iş beğenmeyen kişiler yüzünden çıktı İŞSİZLİK kavramı zaten.