Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be keşke regleseydim boşta gördüm 5 kuruş etmez diye reglemedim
oysaki milyarlık bir domainmiş hayatım kurtulurdu

gg de siz satış yapıyorsunuz sanırım ?

http://urun.gittigidiyor.com/_W0QQidZZ22395088
mümkün degil.. çünkü alan arkadas godaddy backorder ile almış.. parti zamanında 300.000$ 'a çıkmış. şuan da da 100.000 $ 'a rahat çıkardı. satman hata olmuş..