teşekkürler bilginiz için ama *********** olarak konu açmam 2.si ödeme teslimatla gerçekleşecek ve 3.sü site hazır oldugunda buraya yazılacak ve Yazilimchi nın referansına katılacaktır. emin olun bir sorun olursa veya site biterse ilk size pm atılacaktır.