gfxcm aynı dediğin şekilde oluyormuş işlem. ben mesajı yazdıktan sonra bir işlem daha denedim o da modemin arayuzunde bir seçenek vardı web portu açma diye onu yaptığımda modemin arayuz portu 8080 oldu benim istediğim şey ise şak diye oturdu sayfaya. yinede teşekkürlerimi iletiyorum sana sağol.