Sağol Cihat, epeyce maliyet çıkardın, kimisi de 100 lira maliyet çıkarmış, işte bunu anlamayadım bir türlü.
Yapacağım işleri belirtmiştim Fadeex:

Maksimum demiştim anlaşacağın muhasebeciye göre değişir biz 750 lira alıyoruz ito kaydı dahil. Yoksa sadece bi vergi numaram resmi bi firmam olsun fatura keseyim yeter dersen 100 olmazda 200 - 250 ye kapatırsın. ito kaydında olmaz. Zaten fiyat verirken ito kaydı için 600 diye belirtmiştim. onu çıkardınmı fiyatda kuş gibi kalıyor zaten.