Konu
Ekip olarak sitelerinize post atıyoruz..
30-11-2009, 14:20:33
#10
ozzyynl
atıyoruz fakat onların fiyatlarını eklememişim, diğer ücretlerden 3 lira daha fazla alıyoruz
Bunu demistiniz ya bizde onu kastettik digerinde
500 post 5 tl bunda 50 post 7 tl