Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
lağamcılıkta da iş var ona bakarsanız ama bende işsizim. kendi mesleğimde bulamıyorum mesela. elektrik mezunuyum. 1000 tane firmaya başvuru yaptım bir tanesi geri dönmedi. kömür taşımakta kolay değildir. vücut ister bende olsam şahsen yapamazdım çok ağır iş çünkü.