Sorsaydın sen sadrazam torunumusun diye.
Açıkçası arkadaşların dediği gibi para kazanmak isteyene her zaman iş var.
Gider işportacılık yaparsın, pazarda limon satarsın yine 3-5 yolunu bulursun.
Benim hiç zorunluluğum olmadığı halde bütün yaz tatillerimde çalıştım. Pazarda, marangozda, okul açılacağı dönemde ucuz kalem bulup pazara çıktım ne bileyim sokakta çocukların bol olduğu yerde gofret sattım (toptancıyla kanka olmuştuk). Hayatı öğrenmek adına çok iyi şeyler. Şimdi evde marangozluk iş olduğunda elimden geliyor birşeyler yapıyorum. Paranın nasıl kazanıldığını biliyorum. Etrafımda böyle insan yok hiç herkes el bebek gül bebek büyümüş. Arkadaşın biri asgari ücretle işe girdi, sözde ilk maaşıyla çocuk giydirecekti, bayramda kurban kesecekti. Ulen senin hiçbir halttan haberin yok dedim kızdı. Şimdi abi sen haklıymışsın be diyor

Velhasıl isteyen adam taşı sıkar suyunu çıkarır satar yine para kazanır. Evde, kahvede oturup iş yok diyenlere acaip tav oluyorum.