Milletimiz tembelleşmeye tembelleştirilmeye başlandı. Bir sürü meslek dalında Türkiyede açıklar var.Ama illa herkez doktor mühendis olmaya uğraşıyor.sonrada diplomalı işsiz kaynıyor. Bir arada Almanyaya gitme mevzusu vardı burada insan güçüyle yapılacak işlerde çalışmayanlar oralarda en pis yerleri temizlemede kullanıldılar.

Kısacası işsizlik diye birşey yok çalışana ekmek çok.