Konu
Bizim insanımızda iş yok!!!
29-11-2009, 23:46:26
#5
dergos
Bizim insanımız yaşamaktan yorulmuş olacak ki çalışmaya dayanamıyo. İstiyolar ki ben aşağıda durayım karga ekmeğini ağızından düşürsün bende yiyeyim. Ama 1 olur 2 olur.Karga bir erden sonra akıllanır.