Ya hepsinde aynı laf şu. 4 yıllık fakülte mezunları işsiz dolaşıyor biz okusak ne olur!!!
Yanlış düşünce iyi tamam işsiz geziyorlar ama işçi alınacağı zamanda önce fakülte mezunlarına hak tanıyorlar. Bunu unutuyolar işte. yaranamıyorsun. sonrada gelip baştakşlere laf atarlar. Ayağına gelen işi tepiyorsun sen. Daha ne diyeyim ki.