Çok doğru söylüyorsun kardeşim 4 yıllık fakülte mezunuyum askerden geldiğimde 3 kuruş maaşla çalışıcam bu bir gerçek.Ama bu böyle diye de hiç üzülmiyorum önemli olan benim için evimde mutluluk olması eve ekmek götürebilmem daha fazlasında gözüm yok.Yazıda yazdığın gibi bir insana da allah boşuna dert vermiyor diye düşünüyorum bugün günlük hangimiz 150 milyon kazanabiliyor yazık gerçekten..