Merhabalar. bugün başıma gelen bir olayı anlatıcam sizlere yorum size kalmış. Biliyorsunuz işsizlik malum ülkemizin büyük sorunlarından birisi. Şimd igeçen mahallemizin yanında bir kahvede oturdum gazete okurken birine kulak misafiri oldum. 2 çocuğu varmış. işsiz eve ekmek parası götüremiyorum diye ağlanıyordu. Üzüldüm tabi. aklımdada kaldı hep. Yan apartmanada kömür gelmiş bugün 5 site toplam 50 ton kömür. 4 kişi atıcak kömürü 5. arıyolar. 150 TL günlük yövmiye. Aynı gün bitiremezlerse 2. günde gelicekler 50 tl alıcaklar 2. gün. Aklıma geldi kahveye gittim. Herzamanki gibi adam orada oturuyo. Selamun aleyküm dedim oturdum muhabbet ettik dedimki :

Dayı geçen kulak misafiri oldum durumun belli bak böyle böyle kömür taşınıcakmış 150 tl yövmiye veriyolar aynı gün bitmezse de 50 tl de yarına kalıyor. Çalışırmısın bak ihtiyacında varmış...

Demez olaydım. Adam bi küfretmediği kaldı. Ben dilencimiyim o işimi layık gördün bana hammallık yapmam ben oradan gelecek para gelmez olsun dedi. Bende doğal olarak kızdım tabi. Dediklerimi burada yazamıyorum ama kötü konuştum bir an birtane vuracaktım o derece sinirlendim. Sonrada gelmiş iş yok diyor. Aynı kahvede resmen duyuru yaptım okadar rahatlarki hiçkimse kabul etmedi işi beğenmiyorlar.

Ben buradan ne anladım. Hazır yemeğe masabaşı işe alışmışız bizim insanımızdan kolay adam olmaz. Daha çok boyun eğeriz. Diyecek lafta bulamadım. İnanın ben taşıdım yövmiyeyide aldım. Kollarım koptu şuanda dinlendim 1 saat yarın gidemiyeceğimi söyledim. Zaten az birşey kaldı. Ama bu para bir taksidimi kapattı yarın gidip yatırıcam.

Siz olsanız ne yapardınız fikirlerinizi alayım.