TurkmeeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalamış Sanırsam (Siteyi Biraz İnceledim )
Tam Olarak Benı Tasvir Etmişsiniz Fakat Kadıkoyde Oturuyorum Ulaşım Problem Olucaktır Dıye Tahmın Edıyorum.
İlgileniyorsanız,CV'nizi gönderebilirsiniz.
Şahsen ulaşımın problem olacağını düşünmüyorum. Avrupa Yakası'ndan da Pendik'ten de gelen arkadaşlar var.