Konu
Bayram Hediyesi Olarak 1K Post 5 TL ..
28-11-2009, 23:45:10
#18
Vb_Editor
webpratik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10000 Konu 40 TL ne bu yaa abi makineyle mi atıyorsun bu postları niye bu kadar ucuz? Çinde mi attırıyorsun? botlamı atıyorsun?
Botla atıyor tabii ki !