Konu
Sizlere*com
28-11-2009, 20:20:47
#3
kopicik
Sinesalon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 lira+ kdv
10 liraya satmaktansa değerlendireyim daha iyi. zaten 9 usd para ödedim.