Konu
Şeker toplamaya çocuklar geliyor mu ?
28-11-2009, 17:50:06
#11
DerinSular
Valla her bayram kimsecikler gelmiyor.
Bi geçen bayram 2 küçük kız gelmişti uzun zamandır hiç görmüyorum şeker alıyoruz çocuklara vermek için kendimiz yiyoruz.