WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hay şansında böylesi =)
arkadaşlar siteyi sattım arkadaşa ödemeyide geçti..domaini yollayamıyorum hattımı bulamadım.. salı günü ilk işim hattı yeniden çikarticam domaini o zaman yollayacağım.. ödemesi bende arkadaşın.. konuyada yazalım sıkıntı olmasın
evet arkadaşlar aynen durum böyledir arkadaşa güveniyorum domaini salı günü göndermesini bekliyorum iki tarah içinde hayırlı olsun