hay şansında böylesi =)
arkadaşlar siteyi sattım arkadaşa ödemeyide geçti..domaini yollayamıyorum hattımı bulamadım.. salı günü ilk işim hattı yeniden çikarticam domaini o zaman yollayacağım.. ödemesi bende arkadaşın.. konuyada yazalım sıkıntı olmasın