SST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üye alımı şu anda açık olması gerekli.Davetiyeye gerek yok.
uye alimi acik degil ucret 5 euro ben bedavaya veriyorum elimdekiler tukendi bile 7 pm vardi. turktorrent filanda var uyelik leechturk ama ne kadar bakmadim.