yalnız eylül ayı sonundaki bakiyenin yanındaki soru işaretindesiniz.ekim ayına gelince de mi aynı yazı var
Edit: Şimdi kendi hesbaıma baktım.Tüm aylarda var.Ben her ay ödeme alıyorum.Hepsinin yanına gelince aynı uyarı var.Önceki aldıklarıma da baktım.Aynı şey yazıyor.Merak edecek birşey yoktur.