Böyle hayat geçmez ya. Bence çokta mutlu değillerdir. Beş kuruş yok ama huzur var en güzeli o
Niye mutlu olmasınki ? Yukarda yazdığı gibi adam hala sade ve huzurlu bir hayat yaşıyor. Şuanda etrafındaki insanlara bak hepsi karınca gibi çalışıyor üç kuruş kazanmak için. Coğunun sabah akşam aklında para var.
Para aslında huzur veren birşeydir bana göre tek sorun etraftaki tehlikelerden ve insanların içlerinde olan birkaç zararlı duygudan uzak durması. 40milyar $ ne demek bir düşünün. Bazı insanlar 1milyon tl bile kazandığında kafayı sıyırıyor veya ne bileyim her türlü kötülüğü yapıyor. Ama emin ol o insanlara 1milyon değil 100bin tl de versen yine aynısını yapar 40milyar $ da versen yine yapar. Para insanı kolay kolay değiştirmez sadece içindeki pisliğin dışarıya daha çabuk çıkmasını sağlar