Bu yaşıma kadar müzik dinleyerek ders çalışıyorum ve üniversiteyi bitirmek üzereyim

Çok yüksek ses olmadığı sürece özellikle makale okurken müzik bana faydalı geliyor. Çünkü biraz okuyup gözlerim yorulduğunda 1-2dk mola verip müziğe kaptırıyorum kendimi .

Ayrıca vize veya final haftasında otobusle okula giderken cogu ogrenci otobuste ders calisir yanında müzik açıksa birde işte keyif