Ne kadar ilkel bir düşünce.
Benimde kuzenim de müzik dinliyordu ders çalışırken şimdi polis. Fakat birde kimya üniversitesini bitirdi.
Ne Alaka, Ben Müzik dinleyen Adam Derslerinde Başarılı olamaz demedim'ki. Demek istediğim Müzik Dinlerken çoğu insan o müziği kendi ağızıylada söler ve bu çaba sonucunda çalıştıklarından birşey anlayamaz. Ben Genel olarak Konuşuyorum, Ha sen ben Müzik dinlemeden ders çalışırsam anlamam diyorsan orasını bilemem