Dün durakta başıma gelen ilginç bir anı yazmak istedim.

Durağa gittiğimde 3 kişilik boş yer vardı. Bende tam ortaya oturdum. Sağımda ve solumda birer kişilik boşyer vardı. İşte ardından 3 tane kız geldi aynı yaşlarda. Biri sağıma oturdu. Biri soluma bir diğeride soluma oturan kızın yanında ayakta. Bunlar haşır neşir birşey konuşuyorlar ve ardından solumda ki kız ilginç birşey yaptı. Yanında sağ tarafıma oturan 3. kız olduğunu düşünerek elini attı benim kasıkların az daha altına ve zeynep zeynep diye sesleniyor. Beni zeynep zannetti. Zeynep sağ tarafta gülme krizine girdi etraftakiler bakıyor bu kız ne yapıyor diye ben dondum kaldım

Zeynep gülmekten konuşamaz hale gelince mecbur ben " yapmaz mısın lütfen" değince utanarak özür diledi ve uzaklaştılar.
Tamamen gerçek