Konu
Ödeme Alamayacakmıyız?
25-11-2009, 22:48:20
#6
nagodre
Önceki 2 ayı toplamış ve ödeme gönderilmiştir diyor. Oysa ödemenin geldiği de yok. Çok ilginç!
MaRkS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
300 dolar nasıl ilave etmiş anlayamadım?
Bir karışık var ama bende anlayamadım.