Konu
Ödeme Alamayacakmıyız?
25-11-2009, 22:27:25
#3
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
adsense-tr bloguna girip okuyabilirsiniz her türlü ödeme alabileceğinizi..hatta iban kullanmadan da