Merhabalar.. Arkadaşlar IBAN vs olayı çıktı ödeme normal şekilde gelinecek dedi. neyse dün yeniden aynı hesabı tanıttım şuan bankaya ödeme bekliyorum. Daha Sonra bugun girdim yeni bir sözleşme onaylattılar. Ve ödeme geçmişi panelime geldiğimde dün bu ayın 30una ödeme yapılacak falan yazılıyordu. Bugun ise ödemeniz bekletilmektedir önce hesabı onaylayın diyor. hesap yarın bi gün onaylanır da ben bu ay para alabilecekmiyim