korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayi photoshopta dizayn edip koda dokmek isini anlatirsan super olur birde Kolay gelsin
Ah onları bilsemm

Sadece giriş kısmını çekeceğim.Vakti olan ve bu konulara hakim arkadaşlardan yardım isteriz