Konu
Temayı Siteye Kurduğumda Kayma Oluyor
25-11-2009, 17:52:39
#3
anarschi
ie 6 beni hayattan bezdiriyor ya
ne bir absolute kabul ediyor ne bi png
artık ie6 ya bakmıyorum bile