Arkadaşlar değerli yorumlarınızı fikirleriniz için teşekkürler ben çok iyi bir isim buldum .comlu değil ama kalıcı .. ayrıca ilk olarak forum kuralım diyorum tepkilere göre sistemi oturtup anasayfa yaparız ..