Merhaba arkadaşlar ;
Vbulletin sitemde uzun zamandır karşılaştığım bir sorun var. Giriş yapılamıyor.
Kullanıcı adı ve şifre yazıp enter'lıyoruz. Başarıyla giriş yaptınız yönlendiriliyorsunuz ekranı falan geliyor. Fakat giriş yapılmamış gözüküyor.
Ben bunu araştırdım biraz ;
tools.php'nin admincp klasöru içine atılıp cookiler'in sıfırlanması gerekiyormuş. Denedim defalarca olmadı.
Tabloları tamir ve optimize ettim yine olmadı. Sayacları güncelledim yine düzelmedi.
Ben daha başka ne yapıyım ?