Bir ülkede başbakan kendi getirttiği aşıdan olmam derse, o başbakanın kendi sağlık bakanı ben olurum, siz de olun derse ve böyle -daha siz kendi aranızda bile anlaşmazlıklar yaşıyorsunuz-denilesi bir durum çıkıyorsa ortaya...Bu ülke başka bir ülke olsa o başbakanı istifaya zorlardı kamuoyu,bizde her şey sineye sineye..Ve gelin aşı olun.Vebali kimin boynuna ?
Ne günlerdeyiz.