batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scripti Bayramın 2. yada 3. gününe yetiştirmeye çalışıyoruz.Yarın falan incelenmesi için bir demo koyacağım.
takdir ederek izliyorum hocam...Başarılar